sâmbătă, 20 iunie 2009

Pe plantatie la mogul

Nu am apucat sa zic nimic pe aici, stiu ca sunt persoane care au fost interesate de ce fac. (Sau daca mai fac, si stiu ele bine cine sunt, le multumesc sincer). Ei bine, de vreo 2 saptamani, si de saptamana asta oficial, am zis sa ma apuc sa cultiv norisori, ploi, ninsori dar mai ales, mult, mult soare. Eu pe un rand, la insamantat, cu poala plina de fenomene, Laura pe alt rand. Amandoi pe marea plantatie unde adie vantul. Ca asa a fost sa fie. Unii oameni nu se uita si se reintalnesc in alte locuri si alte circumstante. Iar eu am sa intaresc sintagma asta si am sa o port in suflet, impreuna cu recunostinta mea, indiferent unde ma va mai duce viata.
Chiar, ce mai urmeaza Galileene?
P.S. Cunosc cel putin o persoana care nu se va mira deloc de tot lantul asta de coincidente.... :)

8 comentarii:

vasilissa spunea...

ete asa dam apa la moara si clevetitorilor. sa mai zica cineva ca nu sintem baieti buni. :)

mami spunea...

hihihi... felicitari prietenu' la om! bucurie sincera! felicitari laurashu! nu ma mir k s-antamplat, e vorba de prietenie, pe knd revederea la bordura sa dezbatem problema?!

mami spunea...

aoleeeu o sa vada piticu' greseala...

vasilissa spunea...

@mami, daca vede piticu gresala, am cacarisit-o..., daca ma-ntelegi... Iar cu bericioaicele, ce sa zic? sa ne vedem dara. Propun sa fie intr-o zi in care sint libera. Asta ar inseamna, desigur, ca lucreaza Petru. =)) Dar ne vedem mai pe-nserat, sa aiba si domnia sa timp sa puie in ordine norii, razele, ploile, vinturile...

mami spunea...

daaa, la drum de seara sa fie! dupa ce va aliniati ploile, norii, vantul...

Ionouka spunea...

Bai, tare-as veni si eu, aduc si umbrela daca zice Laura. Sau Petru. Sau Stefan.
Deci, ma loatzi? Sint cuminte, beau putin, rid la glume...

Ramona spunea...

Exista cineva care NU se mira de tot sirul asta de coincidente... Ar trebui sa scri- em o carte "Viata mea , o lista (de coincidente)" :)
Laura, vreau si eu la bere, sa beau o limonada. Pe Stefan te sfatuiesc sa-l lasi acasa, nu de alta dar il invidiez sincer pentru faptul ca mi-a furat postul de la Meteo.
Petru, my friend... prezenta mea la emisiunea cu pricina, de la postul cu fluturasi, este tot o... C ...coincindenta :D
Te pup, va pup!

vasilissa spunea...

@ramo, pai cind iesim, iti zicem negresit. limonada, zici? bine..., ca esti mica... Stefan s-a facut taran, deci mai va iesitul pe sticla prea curind :)