joi, 11 decembrie 2008

Drum initiatic reloaded

O alta seara. Un drum mai scurt si cu siguranta, mai rece. Rece afara, calduros inauntru, sub coaja asta peste care punem haine. Nasul si doi ochi facuti mici privesc lumea de la inaltimea gulerului hainei si asculta lucruri care starnesc mirarea. Te plimbi cu privirea catre ornamentele de Craciun asezate la limita dintre mantuiala si obligatie anuala a primariei si parca le vezi altfel acum. Tu unde esti? Mai stii? Eu am uitat putin. Atat cat sa fiu "eu" pentru cativa kilometri, intr-un raport echitabil metri/ emotie si cat sa fii "tu" in dialogul fragmentat povestitor/ ascultator. Stiu ca ma asculti. Cand te privesc esti acolo, aproape, si nu doar langa mine. Pot sa imi dau seama cand iti ating inima cu degetele vorbelor. E frig, dar ochii nu se incetoseaza intotdeauna doar de la frig. Esti vie, chiar si cu palmele tale de gheata care se topesc intr-ale mele. Sunt egoist, esti de fapt obosita si eu m-as mai pierde cu tine cel putin distanta unui maraton intr-o lume unde fiecare incercam obsedant sa terminam cursa. Cand maresti ritmul parca nu mai respecti culoarele de la inceput, nu? Iti multumesc.

P.S. De data asta se ofera cadou o ascutitoare partial uzata, productie China 1988 celui care ghiceste pe ce culoar este bine sa alergi.

Un comentariu:

vasilissa spunea...

pe cel mai luminat...